Idag så...

Idag så har jag varit med min kompis Frida ( http://lillajag12.blogg.se/ ) och vi åkte och badade på malandsbadet!
Jätte roligt faktist! Jag kan gärna göra om det!
Utomhusbassäng vid Malandsbadet<--- Malandsbadet

Och lite senare på kvällen så var det jätte härligt ute så att jag cyklade en liten tur.
Och då såg jag att det var hästhoppning på Alnö ridklubb. (Jag älskar hästar)
Så där var jag ca 1 timme. Mina 3 kompisar var där och skulle tävla och de var:
Linnea, Emma och Elin.
<--- Linnea på Izadora(detta var på en dressyr tävling. Inte den tävlingen idag)

Och när jag skulle cykla hem så passade jag på att plocka lupiner.
<--- Lupiner
Och när jag kom hem så såg jag att jag vart tvungen att klippa dom längst ner så
var olyckan framme igen, jag klippte mig i handen.
<--- Plåster
Men det gick bra efter några bytandes plåster.


Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Linnean

Haha.. vart är dressyrbilden ifrån?

2008-06-18 @ 22:51:08
URL: http://kloroform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0